رویه و هزینه ارسال سفارش

ارسال فوری

ارسال فوری سفارش با پیک که برای خریدهای بالای 1 میلیون تومان رایگان و برای زیر 1 میلیون تومان شامل کرایه میشود، لطفا قبل از سفارش فوری با بخش فروش از طریق واتساپ در تماس باشید. در ضمن این امکان فقط در تهران و کرج مهیا میباشد و برای سایر شهرها ارسال فقط از طریق پست امکان پذیر است.(به استثنا تشکهای تخفیف دار)

ارسال با پست

ارسال رایگان برای خریدهای بالای 1 میلیون تومان که زمان ارسال بر روی محصولات درج شده است در ضمن اگر ساکن تهران و یا کرج هستید از گزینه ارسال فوری استفاده کنید تا با پیک با کمترین زمان سفارش ارسال شود.و اگر در سایر شهرها ساکن هستید برای خرید بالای 1 میلیون تومان سفارشتان رایگان با پست پیشتاز ارسال میگردد و اگر خریدتان زیر 1 میلیون باشد مبلغ ارسال با پست از شما دریافت میگردد. (به استثنا تشکهای تخفیف دار)

هزینه ارسال تشک

مشتریان عزیز باتوجه به قیمتهای رقابتی و پایین بودن حاشیه سود ما در تشکهای تخفیف خورده و شگفت انگیز هزینه ارسال بر عهده مشتری میباشد و هزینه ارسال برای هر شهری متفاوت است که برای اطلاع از هزینه ارسال با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید. در ضمن برای تشکهای بدون تخفیف هزینه ارسال کماکان رایگان میباشد.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر...
کالای خواب ترکسان
فیلتر بر اساس شهر...
تماس با ما
کالای خواب ترکسان